Våra företagstjänster

Ändra uppgifter om förening

När ni gör ändringar i föreningen som påverkar föreningens relation till banken behöver du meddela oss.

Företräder du en ideell förening?

Företräder du en ideell förening och är kund hos Sparbanken Rekarne behöver vi få information om följande förändringar:

 

  • Ändring av företrädare gentemot banken
  • Nya/ändrade internetbanksanvändare
  • Ändring av kontaktuppgifter (adress, telefonnummer, e-postadress)
  • Ändring av föreningens namn
  • Nya/ändrade stadgar

 

Följ stegen nedan för att ändra föreningens uppgifter. Om flera ändringar görs samtidigt ska endast en uppsättning av dokumenten skickas in.

Företräder du en bostadsrättsförening, samfällighet eller ekonomisk förening?

Företräder du en ekonomisk förening, till exempel bostadsrättsförening eller samfällighet, och har ändrat dina uppgifter? Här finns mer information om tillvägagångssätt och vilka ändringar vi behöver känna till.

Ändra uppgifter som ideell förening

Företräder du en ideell förening och är kund hos Sparbanken Rekarne? Som ideell föreningskund behöver vi få information om följande förändringar:

  • Ändring av företrädare gentemot banken
  • Nya/ändrade internetbanksanvändare
  • Ändring av kontaktuppgifter (adress, telefonnummer, e-postadress)
  • Ändring av föreningens namn
  • Nya/ändrade stadgar

 

Följ stegen nedan för att ändra föreningens uppgifter. Om flera ändringar görs samtidigt ska endast en uppsättning av dokumenten skickas in.

Vanliga frågor och svar

Behöver du hjälp?

Kontakta banken när du själv har tid

Digital kundtjänst

Via vår digitala kundtjänst kan våra företagskunder uträtta det mesta på egen hand – dygnet runt. 

Digital kundtjänst - Mina sidor

Här kan du följa ditt ärende

Kundcenter företag

Ring oss för personlig service

Digital support

Öppet alla dagar dygnet runt.